.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
مديركل هواشناسي مازندران گفت: براساس آخرين نقشــــه هاي پيش يــــابي هــــواشناسي، وضـــعيت جوي استان در روزهاي شنبه و يكشنبه ابري همراه با رگبار باران، وزش باد و احتمال رعدوبرق مواجه است.

به گزارش شمال نیوز، نوربخش داداشي روز شنبه در گفت وگو با ايرنا در باره پيش بيني وضع هواي استان افزود: با عبور امواج كوتاه ، شرايط براي ناپايداري جو در مازندران فراهم مي شود و هواي اين خطه در طي اين مدت با رگبار باران ، وزش باد ، طوفاتي شدن دريا ، رعد و برق و همچنين كاهش محسوس دما همراه خواهد بود.

وي اظهارداشت: پيش بيني هوا در روزهاي شنبه ابري همراه با رگبار باران، وزش باد و احتمال رعدوبرق و نيز روز يكشنبه نيمه ابري تا ابري در بعضي ساعات با رگبار باران و وزش باد همراه است.

وي بيان داشت: همچنين به علت ناپايداري هاي جوي احتمال آبگرفتگي درمعابر عمومي برخي مناطق استان دور از انتظار نيست.
مديركل هواشناسي مازندران وضعيت فعلي هواي مازندران را ابري و جهت وزش باد را شمالشرقي تا غرب و سرعت آن را چهار تا ده متر بر ثانيه ذكركرد.

داداشي، بيشينه دمــــاي روز گذشته در ساري سه درجه افزايش نسبت به روز قبل به ۲۹ درجه ســـلسيوس و كمينه دماي هوا به ۲۲ درجه سلسيوس بالاي صفر رسيد.

وي پيش بيني وضعيت هواي استان در روزهاي يكشنبه هفته جاري را نيمه ابري تا ابري با احتمال بارش پراكنده و دوشنبه را صاف تا نيمه ابري اعلام كرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.009 seconds.